"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

divendres, 3 d’abril del 2020

Dia 22 del confinament.























Doncs, com qui no vol la cosa, ja porto 21 dies "tancat" a casa. Bé, amb les excepcions d'anar a fer la compra, llançar les escombraries, i les estonetes que passo al terrat de l'edifici, fent exercici, llegint, o prenent el sol i l'aire.

La resta d'hores continuo enganxat al joc d'escacs online, a la feina telemàtica, a la tele (poc perquè només parlen del coronavirus), i mirant alguna sèrie de tant en tant. I evidentment, la cuina, la becaineta, la dutxa, alguna videoconferència... I així, continuo resistint.

6 comentaris:

  1. A casa tinc dos compres que m'estan ajudant molt per superar-ho: L'el·líptica (i en menys mesura el TRX), per no perdre tota la forma física, i el robot de cuina, una meravella que ens permet fer uns plats boníssims amb la col·laboració de la canalla. Vaig comprar el robot 10 dies abans de la pandèmia (quina sort!). L'el·líptica abans d'ahir va arribar als 1.000k, així que està més que amortitzada.

    Estem mirant molta menys TV del què em pensava. Gràcies a filmin estic veient les pelis de Willy Wilder i d'Alfred Hitchcock. A Willy Wilder el coneixia poc, i és brutal, mira't alguna de les seves pelis si pots: Uno dos tres, El Apartamento, Con faldas y a lo loco, etc. Millor en versió original.

    I si vols unes lectures lleus i divertides, recomano la trilogia de relats curts de Kenneth Cook: El Koala Asesino, El Canguro Alcohólico y el Lagarto Astronauta. No he rigut tant mai llegint un llibre. Es poden trobar a internet en ePUB o PDF.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs jo vaig trigar a descobrir el terrat de casa meva, però ha estat un gran descobriment. Després de dues setmanes necessitava sí o sí una mica de moviment i aire lliure.

      El cert és que pelis i sèries no n'estic mirant a penes. A l'inici vaig veure dues temporades de Peaky Blinders i no he mirat res més. Prenc nota de les pelis. Dos classics em recomanes. Han d'estar bé per força.

      Elimina
  2. Fem més o menys el mateix. Veia més la tele abans del confinament que ara.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Suposo que a dins d'una casa, no hi ha moltes més alternatives Xavier, hehe...

      Elimina
  3. Tal i com ho expliques, no sembla que estiguis patint massa. Si dic la veritat, a mi ja m'agrada estar a casa, faig la majoria de coses que tu cites, tret de pujar al terrat, que podria, però segur que hi puja altra gent, així que passo. Realment, estic trobant temps per fer allò que sempre dic que no puc fer per falta de temps. I encara em falten hores!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Xexu, quan la família m'explica les històries dels avis, i tiets, que van haver d'amagar-se durant la guerra i no una setmana ni un més, si no mesos... i sense internet. Potser vindrà bé una cura d'humilitat i de confinament a tots plegats.

      Elimina