"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

divendres, 10 d’abril del 2020

Terrassa confinada.

El Raval de Montserrat buit i jo.






















L'altre dia vaig haver de portar la compra a casa dels pares, i de tornada a casa vaig passar pel Raval de Montserrat, al centre històric de Terrassa, i on hi ha l'entrada principal del nostre ajuntament. L'escena és impactant, per insòlita, i per les circumstàncies que la provoquen. El coronavirus ha buidat uns carrers i unes places abans sempre animades i concorregudes. Tan de bo aquesta imatge quedi aviat en el passat i en fotografies com aquesta. I si s'ha de repetir, que sigui per alguna circumstància positiva, com ara el partit de la selecció catalana de futbol a la final del mundial del 2022.

4 comentaris:

  1. Així és com haurien d'estar totes les places del país ara mateix. Em sembla que la realitat és una altra. Per cert, sembla que portis uns calçotets a la cara...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo tinc la sensació que a Terrassa s'està respectant bastant el confinament. Si més no pel meu barri...
      I sí, hehe, sembla que porti uns calçotets a la cara. Havia tingut una altra mascareta més guai, però se m'entelaven molt les ulleres, haha.

      Elimina
  2. Fas bé de protegir-te Risto.
    A Sants, si fa o no fa és el mateix.

    ResponElimina