"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dilluns, 3 d’agost del 2020

Paella per a mi.



M'encanta la paella marinera i els arrossos en general. Us ho havia explicat? Doncs ja ho sabeu. Cada dia més. S'està convertint en un dels meus plats preferits, i en les trobades socials, s'està convertint en l'àpat estrella. Mireu si m'agrada que porto quatre dies seguits dinant paella: dijous amb les tietes a "La cuina d'en Brichs", un restaurant terrassenc on fan uns arrossos per llepar-se els dits; divendres vaig repetir amb les sobres del dia anterior; dissabte a Vacarisses en una trobada amb amics a casa de la Sònia; i ahir a casa dels pares, un arròs mariner a la cassola difícilment millorable.

I si anés una mica més enrere, no massa, encara podria ampliar la llista entre arrossos negres (un parell al Club Nàutic de l'Ampolla, i un altre a Lo Pati d'Agustí a Poblenou del Delta); fideuà i paella marinera a Lo Pati d'Agustí; i al buffet lliure "Gaya" de Deltebre una miqueta d'arròs també vaig fer, tot i que l'especialitat és el marisc; i perquè al Càmping Eucaliptus no feien arròs per a un que si no...

4 comentaris:

  1. Així m'agrada cuidant la línia per l'operació bikini

    ResponElimina
    Respostes
    1. Més que mantenir la línia, m'interessa mantenir la salut. Cal trobar l'equilibri per no haver de renunciar als plaers de la vida.

      Elimina
  2. Tampoc dic que no a un bon arròs, quan el fan bé és una autèntica meravella.

    ResponElimina
    Respostes
    1. La paella de peix és per a mi l'arròs estrella, però cal dir que l'arròs es pot barrejar amb un munt d'aliments.

      Elimina