"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dijous, 22 d’octubre del 2020

La fi de la llei seca.

 

The end of Prohibition, 5 de desembre de 1933.












- Que begui, que begui, que begui, que begui, que begui, que begui, que begui, que prou!

- Hahahaha, cabró pensavem que te l'acabaves!

- Hòstia! No vegis quin broc que té l'aixeta. Pensava que em moria. I no vegis com crema ara! Aquesta ratafia fot unes hòsties que déu n'hi do...

- Va Joan! Que et toca!

- Colló, espereu un moment que encara no m'he acabat la bota de birra!

- Vinga homeee! Que això es beu sense sed! Portes mitja hora amb aquesta bota! Jo ja me n'he fotut tres com aquesta!

- Coi, però tu ja tens el cos acostumat que ahir ja vas venir al bar. Jo encara no havia entrat des de fot tres mesos. 

- Va, excuses de mal bevedor. Inclina la bota i obre bé la gola i veura's com passa. Si aquesta birra és com aigua...

- Collons, ja vaig.

- Vinga, vinga, avall, avall, avall, avall, avall... Bé! Ara ens agrades!

- Va, a veure aquesta ratafia.

- Tu cambrer, ves treient el cava que això ja gairebé ho tenim dat i beneït.

- Sant Hilari! Fill de puta qui no se l'acabi!


Aquesta és la meva humil participació als Relats Conjunts del mes d'octubre.

9 comentaris:

  1. El cambrer que prepari ben aviat el cubell per recollir els vòmits imminents.

    ResponElimina
  2. A aquesta colla, no hi ha llei seca que els aturi .... però ja ho farà el seu fetge ! :D

    ResponElimina
  3. No els planyo la ressaca de l'endemà, se l'estan guanyant a pols...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Maleïda ressaca... haurien d'inventar una pastilla per acabar amb aquest suplici.

      Elimina
  4. Això no pot acabar bé de cap manera... no cal que s'ho acabin tot avui, que la llei seca ja s'ha acabat!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Res home. Una mica de malestar general l'endemà al matí, i al vespre sant tornem-hi!!

      Elimina
  5. Ho he llegit cantant i ara tinc la cançoneta al cap.
    Segur que aquesta història, amb les mateixes paraules, ha passat a la realitat.

    ResponElimina