"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dilluns, 21 de desembre del 2020

El rei espanyol ja ha de venir secretament a Catalunya.

 













Felipe i Letizia han estat avui a Barcelona per entregar el premi Cervantes al poeta català Joan Margarit. El viatge llampec s'ha fet sense publicitat de cap mena per evitar les tradicionals mobilitzacions que s'organitzen cada cop que el borbó ve a visitar la colònia. Una llàstima, ja que què menys que poder expressar-li la nostra opinió al cap de l'estat a qui paguem el sou. En fi, com a mínim em queda el consol de saber que el borbó sap, de sobres, que no és benvingut a Catalunya i prefereix fer-ho d'amagat.

4 comentaris:

  1. Francament, m'és una mica igual què faci o deixi de fer. És evident que no se sent còmode a Catalunya, ni nosaltres amb ell. Tampoc no tinc la necessitat d'anar a increpar-lo, que potser hauria, però em genera tanta indiferència...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quan siguem lliures i aquest rei no tingui cap mena d'influència i poder respecte Catalunya, intentaré ignorar-lo si ve de visita a casa nostra, però pel que actualment representa, em sento amb l'obligació moral d'anar a mostrar-li la meva repulsa.

      Elimina
  2. Anava a dir si fa no fa el mateix que tu i que el Xexu.

    ResponElimina