"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dimarts, 29 de juny del 2021

Jo, amb la Bèligica del català Robert Martínez.

 












Aquests dies s'està celebrant a diferents seus l'Eurocopa de nacions de futbol que no es va poder disputar l'any passat degut a la Covid. Alguns dels habituals favorits ja han caigut (Portugal, França, Holanda...), i tot just s'han començat a disputar les eliminatòries de vuitens de final. De moment ja han accedit als quarts de final Bèlgica, Itàlia, Espanya, Suïssa, Txèquia i Dinamarca.

Mentre no hi pugui competir Catalunya, el principal objectiu és que eliminin la selecció espanyola com més aviat millor, i si he de triar un guanyador, em quedo amb la Bèlgica del català Robert Martínez. En primer lloc pel fet que l'entrenador sigui català, i en segon lloc, per ser el país que ha acollit, i ha garantit els seus drets, al legítim MHP Puigdemont així com altres exiliats independentistes.

3 comentaris:

  1. A mi tampoc no m'interessa gens ni mica aquesta competició. No hi he dedicat ni mig minut d'audiència.
    Fins i tot et diré que moltes vegades, quan hi ha la secció d'esports al TN, apago la tv.

    ResponElimina
  2. A mi m'interessaria molt més si competís Catalunya. En tot cas, com que m'agrada el futbol, quan coincideixo davant la tele i fan un partit interessant me'l miro.

    ResponElimina
  3. A mi m'interessaria igual de poc aquesta compatició encara que hi participés Catalunya. El futbol de seleccions no val res. Amb prou feines m'he assabentat que es jugava, la veritat. Perquè rebo notificacions de resultats al mòbil i perquè a twitter se'n parla (tampoc no massa en el meu TL). Ja falta menys perquè torni el futbol de veritat...

    ResponElimina