"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dissabte, 25 de setembre del 2021

He tornat.

 

Doncs per fi ha arribat el dia. Gairebé dos anys després del meu darrer assaig amb els Minyons (per la Diada de la Colla el novembre del 2019), ahir vaig poder tornar a gaudir de les sensacions d'entrar al pati del local a fer castells i retrobar-me amb un bon grapat de bons amics. Dues hores llargues d'assaig, moltes proves de castells nets per treballar els castellers del tronc, i algunes pinyes per matar el cuquet de la gent de pinya. Amb mascareta, evidentment.

Ens queden unes setmanes de la tot just acabada de començar temporada castellera, i la intenció és agafar la millor forma possible per encarar la propera, que esperem que sigui amb plena normalitat, al màxim. Tenim pel davant un bon grapat de diades castelleres. Hi ha ganes de castells i de retrobaments.

Som-hi!

6 comentaris:

  1. Doncs apa, a per feina, que jo tinc ganes de normalitat plena!

    Bon dissabte, Xavier.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sembla que ens hi apropem (a la normalitat plena)...

      Bon diumenge sa lluna!

      Elimina
  2. No sé, no sé... Jo només et vaig veure després de l'assaig bevent cerveses una darrera l'altra.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Joooo? Cerveses una darrera de l'altra? Et devies confondre de persona...

      Elimina