"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dilluns, 6 de juny del 2022

Santboiana campions!!

Un moment del partit disputat ahir a l'estadi Baldiri Aleu de Sant Boi (Foto: Ara).













Ahir es va disputar la final de la lliga de rugbi a l'estadi Baldiri Aleu de Sant Boi, entre l'amfitrió, els catalans de la Santboiana i l'Ordizia basc. La Santboiana es va endur el gat a l'aigua (23-17) i es va proclamar campió 16 anys després del darrer títol. Un títol en l'any de celebració del centenari del club degà del rugbi al Principat, amb el que arriben ja a la xifra de 8 campionats de lliga.

Malauradament, no vaig poder anar a l'estadi perquè vaig a anar a veure el Barça-Penya de bàsquet, a banda de la dificultat per aconseguir entrades per al partit ja que l'estadi no té un gran aforament i les entrades les venien, anticipadament i presencial, als socis de la Santboiana.

Segur que la propera temporada em deixo veure per Sant Boi a presenciar rugbi de gran nivell.

Ferro Sant Boi!!!

Campions!

4 comentaris:

  1. No pots estar a dos llocs alhora, no ets omnipresent... que jo sàpiga!.😜

    Bona tarda, Risto.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Malauradament, no! Però vaja, estic convençut que la Santboiana disputarà més finals en el futur.

      Elimina