"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dimecres, 15 de febrer del 2023

El "temasu" del dimecres. Skatalà - "Embolingats"

 

Dissabte passat els Skatalà s'acomiadaven dels escenaris amb un concert antològic a la sala Paral·lel 62 de Barcelona. Un concert on van repassar els principals èxits dels seus 38 anys de trajectòria, en gairebé dues hores de concert. Van tancar el repertori amb un clàssic dels clàssics, l'Embolingats, en ple èxtasi col·lectiu, que vaig voler enregistrar com a record històric.

4 comentaris:

  1. Aquest tema em recorda "Israelites" del Desmond Dekker. Un dels primers temes reggae que vaig escoltar, abans que els de Bob Marley.

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'encanta el Desmond Dekker. Vaig tenir la sort de veure'l actuar en directe a un festival d'Ska que feien a Bellpuig a finals dels 90's. Un dels més grans.

      Elimina
  2. Es nota que em faig gran amb aquestes coses... han quedat enrere els concerts multitudinari de fa un temps. M'angoixen!.

    Bona tarda, Risto.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bé, en aquesta sala s'estava prou bé. Jo em vaig quedar a la primera planta i el veiem de conya sense estretors. Però realment, a la pista anaven de costat a costat, hehe.

      Elimina