El passat divendres vaig tornar a anar de concert a la sala La Rasa de Terrassa (antic Faktoria), on feia mesos que no hi posava els peus, a veure l'artista de Santa Coloma de Gramanet, Muchachito. Venia en format duet, acompanyat d'un contrabaixista, i amb el seu bombo i guitarra característic, i va aconseguir un ple a la sala.
Muchachito celebra enguany els 20 anys de trajectòria, i ha volgut tornar a Terrassa on havia fet un grapat de concerts en el passat. No recordo haver-lo vist abans d'aquest passat divendres més enllà del concert que va fer juntament amb el Joan Garriga i en Masjid a la sala Paral·lel a benefici de la llibreria El Lokal del barri del Raval.
Curiós y divertit vídeo.
ResponEliminaEl ritme gens malament.
Bona tarda, Risto.
Si una cosa tenen les cançons del Muchachito és aquest ritme trepidant. Rasca les cordes de la guitarra i pica el bombo amb el peu a tota velocitat.
Elimina