"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dilluns, 22 de juny del 2026

Can Batlló i The Adicts.

 

El dissabte passat vaig visitar el cap i casal per anar de concert i a una trobada d'amants de la cervesa artesanal. Vaig baixar en moto, ja arreglada després d'una avaria tornant de Sant Cugat, amb el Miki, que em va dur al nou local de l'agrupació d'amants de la cervesa artesanal a una nau de Can Batlló, al barri de La Bordeta tocant a Sants, molt a prop de la Plaça Cerdà i a tocar de la Gran Via. 

Em va flipar conèixer aquesta zona barcelonina, desconeguda fins ara. Es tracta d'unes antigues naus industrials de finals del segle XIX, que van passar a mans de l'ajuntament i que estaven sense ús des de feia anys. Finalment la tossuderia de la gent del barri va fer que l'ajuntament es veiés forçat a cedir alguns espais al col·lectiu/cooperativa de Can Batlló que gestiona l'espai des de l'any 2011. Actualment hi conviuen diferents col·lectius artístics, microempreses, una escola, tallers...

Sortint de la trobada cervesera vam anar directes cap a la sala Paral·lel 62, a l'avinguda de nom homònim, a veure el concert de la gira de comiat dels anglesos The Adicts, originals del 1975. Un concert que va omplir la sala de gom a gom i que va fer suar la cansalada al personal. 


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada