"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dijous, 21 d’abril del 2011

Plou a Porto. Stop.



Merda de dia a Porto. Stop. Merda de partit de la copa del rei ahir. Stop. Encara no entenc com s'ho van fer els blancs per guanyar si només defensaven. Stop. Espero que a la Champions els tornem el cop. Stop. Finalment actuarem a la Plaça Vella a la Fira Modernista. Stop. Ja estic buscant la faixa verda i els calçotets del meu avi. Stop. Hauré de demanar el mocador de la Fira, ja que l'any passat em vaig saltar l'actuació. Stop. Que collons fa el David Miret de candidat a català de l'any? Stop. Per quan el Falcato? Stop. Recordo que l'any 98 vam descarregar els dos monstres (3d10fm i 4d9net) i no recordo cap distinció especial. Stop. No serà que els verds es saben moure molt bé als despatxos? Stop. Estic content. De moment encara no he vist cap processó de Setmana Santa. Stop. Visca el Barça i Visca Catalunya, avui més que mai! Stop.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada