"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

divendres, 15 d’abril del 2011

Resultats de l'enquesta: quina colla voldrieu que convidessin per Festa Major?


Ja tinc el resultat final de la segona enquesta que he fet al meu blog al llarg dels darrers trenta dies, amb la pregunta de quina colla castellera preferieu que es convidés aquesta Festa Major. Aquesta nova consulta ha tingut un notable increment de participació respecte l'anterior, de 26 a 42 vots. Si es manté aquest nivell de creixement, calculo que les darreres consultes de l'any haurien de rebre al voltant de  1230 vots. Temps al temps.

Pel que fa als resultats, han guanyat els Castellers de Vilafranca  (17 vots), una victòria més!, amb un estret marge de tres vots respecte a la meva colla favorita per venir enguany, la Jove de Tarragona (14). A certa distància han quedat les colles vallenques (7 per la Vella i 3 per la Joves) i més lluny els Capgrossos de Mataró (1), que ja van actuar a Terrassa a la Festa Major de l'any passat.

El resultat de l'enquesta, tot i ser conscient que pot haver estat molt manipulada (no per la meva banda, us ho garanteixo), fa que em plantegi algunes qüestions: 

- pot ser que algun verd hagi vingut a parar al meu blog i tingui ganes que la seva colla actui a Terrassa?

- També cap la possibilitat que alguns Minyons amb ganes de gresca hagin votat pels verds.

- És possible també que hi hagi algun enemic meu que em vulgui donar pel sac, ja que ja fa dies que vaig expressar la meva voluntat que no es convidés als verds mentre durés la seva actitud prepotent i de pensar que són el centre del món casteller.

- Podria ser que algun terrassenc que no s'entera gaire de què va la pel·lícula hagi pensat que estaria bé que vingui la colla "campiona" del concurs i del ranquing.

- Podria ser que hi hagués algun minyó "masoca" amb ganes de posar-se a la soca dels castells dels verds, perquè després aquests no vinguin a les dels Minyons, com l'última vegada que van venir a Terrassa i van poder fer un 2d9fm i un 5d9f carregat amb quatre gats comptats?

- És possible que algú vulgui veure als verds per Terrassa abans que llueixin publicitat a la camisa. Així que, o és enguany o l'any vinent a molt estirar...

- Potser hi ha votants de l'enquesta terrassencs amb camisa verda, que voldrien tornar a fer castells a la Festa Major de la ciutat que els va veure nèixer i crèixer...

Naturalment, aquesta enquesta, a l'igual que les consultes per a la independència realitzades els darrers mesos, no era vinculant, i els resultats obtinguts no influiran (espero) en la decisió final dels organitzadors de la festa. En tot cas, com ja he dit abans, enguany m'agradaria veure als liles de Tarragona per Terrassa. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada