"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dissabte, 24 de desembre del 2011

Matinades de les gralleres dels Minyons a la 33à Diada de la Colla.

El passat diumenge 27 de novembre vaig tenir la sort i el "marrón" de que les matinades dels Minyons passessin pel meu barri, i vaig ser uns dels "afortunats" que em van venir a despertar ben d'hora, però ben d'hora ben d'hora a casa meva. Bé, tampoc tan d'hora, ja que no van aparèixer al meu carrer fins vora les 10 h. del matí. Com és tradicional els esperava amb l'esmorzar preparat (acompanyat i ajudat per l'amic i veí Depor), a base de sucs, batut de xocolata i diferents pastissos. La veritat no la vaig encertar gaire amb les quantitats que vaig comprar, perquè van menjar més aviat poquet... Tanmateix, el que va sobrar s'ho van endrapar al vespre al local la minyonada, després del concert al pati, quan arriba la gana tonta després de l'ingesta excessiva d'alcohol al llarg del dinar i al vespre al local...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada