1. Projecte Educatiu.
2. Proximitat.
3. Heterogeneïtat d'alumnes.
4. Rostres (felicitat/infelicitat) dels alumnes del centre a l'entrar i sortir de l'escola.
5. Espais del centre (interiors i exteriors).
6. Activitats complementàries.
7. És una escola reivindicativa i compromesa?
8. És una escola oberta a la comunitat?
9. Es potencia l'art i l'activitat física?
10. Es realitzen sortides/excursions culturals, a la natura, de convivència?
11. Ratio d'alumnes-mestre.
12. Heterogeneïtat de mestres.
13. Rostres dels mestres a l'entrar i sortir del centre.
14. Accessibilitat a l'escola.
15. Manté vincles amb exalumnes i antics treballadors?
Bons consells.
ResponEliminaTanmateix, sóc partidari de la no competència entre escoles i que hi hagi una autoritat de l'administració que s'ocupi de distribuir l'alumnat amb criteris d'igualtat d'oportunitats, i equitat. I qui vulgui triar una escola no pública, que se'n vagi a una privada (no-concertada) i ho pagui.
Elimina