"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dilluns, 18 de juny del 2018

My Guinness!!


Auxili!! És d'algú aquest gos què em persegueix? Podrien llençar-li una salsitxa o un tros de fuet a veure si deixa de perseguir-me? Ja fa estona que corro i encara el sento al meu darrera. Com es pot deixar a una bèstia tan grossa deslligada i sense morrió? Si no fos perquè m'agrada tant la cervesa ja li hagués entaforat l'ampolla al cap a aquest quisso pollós! Però és una Guinness saben. No he vessat ni una gota i espero que l'animal es cansi abans no me'n vessi cap. Ha, no em coneix aquest babau. Tinc cames d'atleta jo i em queden forces per córrer una marató sencera. El problema és que se m'acabarà escalfant la meva Guinness i això no ho puc consentir. Em sembla que entraré en alguna botiga per despitar al gos pesat aquest. Deu ser d'una raça ben estranya perquè no n'havia vist mai cap de tan gros, ni tan pelut. Ai mira, un policia allà. Senyor policia, pot fer el favor de dir-li a aquest gos pesat que deixi de perseguir-me??!! Tinc molta set jo...

Aquesta és la meva humil participació als Relats conjunts del mes de juny.

9 comentaris:

  1. Ja has mirat bé si el policia a qui demanes ajuda duu una porra a la ma?

    ResponElimina
  2. Probablement. Però no crec que tingui pebrots d'utilitzar-la si va sol. Només quan són un bon grapat i contra gent indefensa i pacífica. Quan vegi al "gosset" segur que s'amaga...

    ResponElimina
  3. Que no és a tu que et persegueix, home! Que és a la Guinness!

    ResponElimina
  4. I a mi que em sembla que quan el policia vegi de quina raça és aquest gos també començarà a còrrer- :-D

    ResponElimina
  5. hahahaha mira que confondre un lleó amb un gos? quantes en porta ja de begudes?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Difícil recordar. Les Guinness no es compten, es gaudeixen.

      Elimina
  6. Hahahahaha m'ha fet pensar en el Piolin i el Lindo Gatito 😁😁😁😁😁😁

    ResponElimina