"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

divendres, 22 de març del 2019

Tornen La Polla Records.

















































Fa pocs mesos, la banda de punk La Polla Records (Agurain, Àlaba, 1979), anunciava el seu retorn als escenaris després de la seva dissolució l'any 2003. Amb el següent missatge a les xarxes: "Y yo que estaba muerto me he levantado. La última batalla me está esperando." Tornen per celebrar el seu 40è aniversari i per recordar al públic en general que les coses estan igual de malament, sinó pitjor, que quan van plegar. Vaig tenir la sort de veure'ls en unes quantes ocasions abans que pleguessin, i pensava que no ho tornaria a fer, però no.

De moment han anunciat concerts a València, Madrid, Bilbao i Barcelona (26 d'octubre), i a les tres primeres ciutats han hagut de fer doblet. De moment a Barcelona van pel primer Palau Sant Jordi, però no descarto que hagin de repetir a casa nostra també. Per si de cas, jo ja tinc l'entrada...

Estic segur que a Barcelona podrem escoltar aquesta cançó premonitòria...

No a las cárceles del estado asesino, ¡No!
No más esconder los errores del sistema, ¡No!
No al estado terrorista que encierra, ¡No!
A quien le sobra y a quien lucha contra él, ¡No!
No queremos nadie preso y lucharemos por eso, ¡No!
No más presos.
No más presos.

4 comentaris:

  1. Ben tornats a la lluita contra la injustícia.

    ResponElimina
  2. Cal despertar consciències, i La Polla Records estan al costat dels bons, és a dir, dels demòcrates.

    ResponElimina
  3. Quan era jovenet se sentia molt aquest nom, però no els vaig veure mai en directe, ni tan sols escoltava les seves cançons. Tinc la impressió que avui els censuraran més que quan van plegar, segur que molta gent s'escandalitza, això ens està fent l'Estat, que pensem que moltes coses estan malament, quan no és cert. Recentment he vist a l'Evaristo en alguna entrevista i és molt canyero el tio.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Potser no les escoltaves, però estic segur que si havies anat de festa a algun "antro" una mica alternatiu, havies escoltat alguna de les seves cançons. Tenen alguns hits que són himnes per a vàries generacions. (80's - 90's)

      Elimina