"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dimarts, 20 d’agost del 2019

Fargo: sèrie 5 estrelles.


Aquestes vacances, entre viatge i viatge, estic aprofitant per mirar-me alguna sèrie que tenia pendent a l'ordinador. La de Fargo, feia temps que la tenia pendent, i ho havia demorat tant pel fet que ja havia vist la pel·lícula dels germans Coen, de l'any 1996, i l'havia trobat tan bona que no em podia imaginar que la sèrie pogués estar a la mateixa alçada. Però ha resultat que sí, i m'hi he enganxat de mala manera. De moment ja he vist les dues primeres temporades, de deu episodis cadascuna, i vaig per la tercera. Impossible veure un sol episodi quan m'hi poso. Mínim dos. Cada temporada se centra en algun cas d'assassinats múltiples verídic, per molt increïble i surrealista que sembli, esdevingut a Minnesota (EEUU), als voltants de la localitat de Fargo. Si sou serièfils, no dubteu i mireu-vos-la.

2 comentaris:

  1. Tothom en parla bé i me l'han recomanada, però no és molt violenta? Hi ha escenes gaire explícites? Em genera molta curiositat, però si hi ha molta sang realista això ens pot tirar enrere.

    ResponElimina
  2. Home, algun tret hi ha, no t'ho negaré, però com a molt veus sang que esquitxa i taques al terra o al lloc dels fets. No és escabrosa.

    ResponElimina