"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dimecres, 8 de gener del 2020

El "temazo" del dimecres. Elvis Presley - "Always on my mind".


Un dia com avui de fa 85 anys naixia a Tupelo (Mississipi, EEUU), el cantant i actor, Elvis Presley, que moria amb 42 anys, l'any 1977, d'un atac de cor a Graceland (Memphis). Un dels cantants més famosos de tots els temps, fet que queda palès amb el sobrenom que li van donar, "el rei del rock". Va deixar un bon grapat de clàssics que qui més qui menys ha escoltat alguna vegada. Personalment, no he consumit gaire la música de l'Elvis, però un amic dels meus pares n'és un gran fan i de petits ens regalava gravacions de l'Elvis en cassets. Aquest tema és un dels que més m'agraden i que anys després ha estat versionats per altres bandes.

2 comentaris:

  1. A mi m'agradava Elvis, el vaig viure quan estava actiu. Però m'agradava sobretot quan cantava el seu estil: el rock and roll. No és que no m'agradin balades com la que has posat, o "In the gueto" etc. De baladistes n'hi havia molts, però com rocker era millor.
    Segons una biografia que vaig llegir, el seu cos va morir, tal com dius, el 1977 (any que em vaig casar) però de fet artísticament va morir quan va anar a fer el servei militar va canviar de manàger, i es va dedicar a fer pel·lícules molt dolentes.

    ResponElimina
  2. De fet, el seu procés autodestructiu es més que evident en els seus darrers anys de vida...

    ResponElimina