"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dijous, 16 de gener del 2020

En Noah, un paio que porta 20 anys seguits fent-se selfies cada dia.



Interessant experiment el d'aquest fotògraf nova yorkès de 39 anys, que va començar a fer-se autoretrats l'any 2000, i que se n'ha continuat fent cada dia durant aquests vint anys. Diuen que solament s'ha deixat de fer la foto 27 dies en tots aquests anys, i que unes quantes fotos se li van perdre quan se li va fer malbé el disc dur d'un ordinador. Genial.

4 comentaris:

  1. Una feina més productiva que pentinar el gat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. El súmmum seria portar 20 anys fent fotos mentre pentines el gat... ;-)

      Elimina
  2. És molt curiós veure tota l'evolució. No és l'únic que ha fet una cosa així, he vist altres casos de persistència al llarg del temps, amb altres formats o objectius. El que em sembla més sorprenent és que un bon dia ho decideixen i no paren de fer-ho passi el que passi. Tot i que no m'hauria de sorprendre, jo hi ha diverses coses que he anat apuntant diàriament a temporades o durant molt temps i m'ho prenia i prenc encara com un deure diari, sense que em costés gens. Però mai han estat fotografies. N'hi ha que som una mica obsessius, es veu.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sense anar més lluny, jo gairebé cada dia, des de fa gairebé 10 anys, publico coses meves en aquest bloc. Segurament em seria molt més fàcil haver-me fet fotos com aquest paio, però he optat per una altre entreteniment/obsessió... ;-)

      Elimina