"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

diumenge, 16 de febrer del 2020

Arròs a Sant Feliu del Racó.


Si em demanessin que triés quins són els meus menjars favorits, segur que la paella estaria al top-5. La de peix, és clar, amb les seves gambes, sípia, calamar, i escamarlans. A mesura que m'he anat fent gran, l'he apreciat cada cop més, acompanyada d'un vi blanc fresquet, evidentment. Em resulta impossible no repetir si n'ha quedat a la paella. La meva mare té la mà trencada i fa un arròs insuperable, però darrerament, amb els amics, quan ens trobem per fer un àpat, les paelles estan agafant protagonisme, com avui a Sant Feliu del Racó (Castellar del Vallès). I avui m'ha tocat pringar una mica i posar-me davant del foc, i considero que l'obra (gastronòmica) ha quedat força bona. I, naturalment, he repetit.





2 comentaris: