"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dimarts, 11 de febrer del 2020

Et felicito fill.

Luís Suárez m'envia aquesta felicitació.

Ahir dilluns, el meu bloc (el més semblant a un fill que tinc) va fer 9 anys de vida. Ja sé que molts dels que passeu per aquest bloc em porteu un grapat d'anys d'avantatge pel que fa a antiguitat a la bloquesfera, però em sembla a mi que nou anys al peu del canó en aquest món decaient, no és "moc de pav".

Els que em seguiu amb assiduïtat, ja sabeu de quin peu calço i quins són els meus temes d'interès. I suposo que el temps que em mantingui al peu del canó continuaré donant la tabarra amb els castells, la política, la música, els meus viatges, l'esport, l'educació, l'humor, l'actualitat...

Apa doncs, ja m'he autofelicitat! Ens anem veient per aquí!

7 comentaris:

  1. Per molts anys Risto. Els nostres blogs són del mateix any.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Vides paral·leles Xavier. Dos Xaviers que els agrada fer fotos, el país, anar d'excursió, etc.

      Elimina
  2. També vaig fer servir el 9 d'en Suárez per celebrar els 9 anys del meu blog de llibres. No, 9 anys no són pas poca cosa, que a més publiques amb molta regularitat. Per molts anys, i a seguir fins que haguem d'apagar els llums i tancar les portes.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hehe, quines casualitats, eh?
      Digue'm una cosa: pels 10 anys vas fer servir a Messi?

      Elimina
  3. 9 anys ja? Semblaves més jove. Bé, tu no, el blog vull dir. Encara tens ganes de fer posts? No t’has plantejat plegar? No has dit lo típic de “Quan el Pons plegui jo també plego?”

    ResponElimina
  4. Per molts anys noiet, que 9 ja són un mèrit i més amb els temps que corren!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Laura. I a tu per recordar-te d'aquest humil bloc!

      Elimina