"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dijous, 5 de març del 2020

Just done it.





























Doncs sí, amics i amigues. Ho he fet! M'he comprat una furgo!!

Ja fa temps que ho pensava, que ho comentava, que ho volia. No tenia cap pressa perquè amb el cotxe, que va a les mil meravelles, i la moto, que per moure'm per Terrassa i rodalies és ideal, ja en tenia prou. Però d'un temps ençà, li he anat donant voltes, i tenia clar que volia un vehicle on poder dormir pels llocs, carregar la/les bici/s, i fer excursions. Per al dia a dia en tinc prou amb la moto, i la furgo pot fer les funcions de cotxe perfectament. Només té l'inconvenient que al ser més llarga és més difícil trobar aparcament, però tampoc és tant més llarga, així que ja m'espavilaré.

4 comentaris:

  1. Que la gaudeixis. Amb salut... i no corris!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Merci Xavier. Ja anireu sabent per aquí si la gaudeixo gaire o no.

      Elimina
  2. És una bona cosa si ets amant de les excursions, una solució molt pràctica. Tinc uns amics que en tenen una i ells la fan servir per fer rutes de vacances. Abans que tinguessin filles, jo havia anat amb ells a fer alguna excursió i dormíem a la furgo per començar ben d'hora. Una bona idea, segur que li faràs bon ús.

    ResponElimina
    Respostes
    1. D'això es tracta Xexu! Aviam com evoluciona el tema...

      Elimina