"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

divendres, 14 d’agost del 2020

Saltant des de les roques a la Fontcalda.

 

 
 
Què? No em negareu que tinc un bon estil saltant al gorg des de les roques? Aquest salt a la Fontcalda (Terra Alta) no devia tenir gaire més de 5 o 6 metres calculo. Des de ben petit m'han agradat els reptes i superar pors. Recordo amb poc més de 8 o 9 anys, a unes piscines a Castro del Rio (Córdoba), llençant-me des del trampoli més alt de la piscina (8 o 10 metres), i el meu rècord personal, a Cantàbria, fent un barranc, em vaig llençar des de 12 o 13. Ara ja no estic tan disposat a enfrontar-me a grans reptes, però sempre que em trobo l'oportunitat, acabo saltant.

2 comentaris:

  1. Home, he vist saltar gent amb més estil, hahaha. A mi sempre m'ha fet cosa això de saltar, no em fa gens de gràcia, si dic la veritat. I no sé per què, però mira, no és una activitat que m'hagi atret mai. Ni tan sols de poca alçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Home Xexu, si et refereixes als del campionat de salts de Red Bull, potser sí que em superen, però pocs més, segur. Haha.

      Elimina