"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dissabte, 31 d’octubre del 2020

Fidel a les tradicions.

 
















Us ho he dit algun cop que cada dia m'agraden més les castanyes? És probable que ja n'hagi fet algun post en aquest bloc, però gràcies a la meva desmemòria doncs en torno a parlar com si no us ho hagués explicat mai. M'agrada aquesta època de l'any, especialment pel fet que puc coure castanyes i menjar-me-les de postres amb un xarrup de moscatell. Un plaer pels sentits. I no només pel gust, sinó per l'olor quan les cous i l'olor del moscatell, el tacte i l'escalforeta quan les peles, i no em direu que no és una obra d'art veure-les al plat amb la seva forma única.

Visca la castanyada i visca les castanyes! Amb moscatell, evidentment!!

4 comentaris:

  1. A mi les castanyes també m'encanten, ahir me'n vaig fotre un fart impressionant... i avui encara n'he comprat unes quantes més... A més, cosa que no feia mai, les vaig acompanyar de moscatell, sempre en prenia un glopet com a molt, però ahir el meu pare m'anava omplint la copa i...

    Per cert, la primera frase del teu post la podria subscriure qualsevol conseller d'interior...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Haha, cert.
      I les castanyes, sempre millors acompanyades de moscatell. Una castamya, un glopet.

      Elimina
  2. Menuda castanya deveu pillar els dos, i les castanyes de moscatell són dolentes a matar, us ho puc assegurar!
    Jo m'estimo més els panellets, que voleu que us digui. Mira, ara me'n vaig a cruspir un, i l'acompanyaré també a una copeta de moscatell, per fer-vos costat!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si has d'agafar una castanya, del que sigui, millor acompanyada d'aliments (per fer base... haha).
      La veritat és que les begudes alcohòliques dolces són perilloses i deixen una ressaca desagradable.

      Elimina