"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dijous, 18 de febrer del 2021

Apa doncs, vaccinat.

 













Avui he anat a posar-me la primera dosi del vaccí d'AstraZeneca contra la Covid a indicacions del Servei Català de Salut. Des d'ahir estan convocant els docents de menys de 55 anys per fer vaccinacions massives. Tinc entès que ja ho han fet amb sanitaris, bombers, i em penso que policies... A veure si són realment efectives i comencem a veure la llum al final del túnel. Jo no és que sigui gaire amic dels vaccins, però ho he fet per responsabilitat social i per protecció dels meus éssers estimats més grans.

4 comentaris:

  1. Has estat de sort. La meva filla també és mestra i és a la teva franja d'edat i encara ni tan sols no l'han avisada.

    ResponElimina
  2. Està entre els 45 i els 55? Ens vaccinaran a tots, que no es preocupi. Jo no tenia cap pressa, però si toca, doncs em vaccino i llestos.

    ResponElimina
  3. Tu tens menys de 55 anys?? Va home, va!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Haha, cabró. Si estic fet un nano. Tinc 45 però n'aparento menys de 40.

      Elimina