"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dissabte, 3 d’abril del 2021

Pedalant pel Priorat i el Baix Camp.

 











Pedalar per terres catalanes és sempre un plaer, i cap al sud del principat, un autèntic luxe. Les carreteres ben asfaltades, plenes de revolts, i amb bones rampes, del Priorat (Serra del Montsant), o el Baix Camp (serra de Prades), m'han deixat ganes de tornar-hi. Aquests dies tan sols he fet un parell de sortides, ja que anava amb més gent i hem fet altres coses plegats, però segur que m'hi deixaré caure amb qualsevol excusa per conèixer noves rutes i nous camis. Amb la furgo ja vaig fer algunes carreteres que em temptaven a treure la bici.

La primera ruta, per terres del Priorat, em va portar d'Escaladei a La Morera de Montsant, Cornudella de Montsant, Poboleda i de nou a Escaladei (uns 30 km.).

La segona, al Baix Camp, sortint de Prades, em va portar a Capafonts, Mont-ral, La Mussara, La Febró i de nou a Prades (uns 45 km.).

Vinyes a la serra del Montsant, entre La Morera de Montsant i Cornudella de Montsant.


























Capafonts


7 comentaris:

  1. A la cantimplora de la bici hi duies aigua o Priorat?
    Pillo!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hehe, tot al seu temps Xavier. Bicicleta sí, bon beure també!!

      Elimina
  2. Si això és començar, déu-n'hi-do!. Quan estiguis al 100% que serà?

    Bona nit, Risto.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ei sa lluna, suposo que d'aquí fins a final d'estiu aniré progressant, però tampoc aspiro a matxacar-me gaire. Ja no em ve de gust castigar el meu cos en excés. Però pujar rampes i ports més durs segur que em vindrà més de gust perquè aniré agafant millor forma.

      Elimina
  3. Per aquí hi ha fantasmes, estic seguríssima d'haver deixat comentari...

    ResponElimina
  4. Mea culpa sa lluna. Accepto els comentaris personalment i en ocasions puc trigar hores, o dies...

    ResponElimina