"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

divendres, 2 d’abril del 2021

Tornant a gaudir amb l'esport en viu. Barça - Elverum de handbol.

 
















Aquesta tarda he tornat a un recinte esportiu, concretament al Palau Blaugrana, per veure un matx de la Champions d'handbol entre el Barça i l'Elverum noruec (37-25). Segons m'ha explicat el noi de la porta d'accés tan sols han venut 500 localitats (de les prop de 8.000 que té el palau), i tot i que l'ambient ha estat força més fred que el que estava acostumat, ha estat força agradable tornar a gaudir d'esport d'elit en viu. A més, la plasticitat i espectacularitat de l'handbol és viu en pocs altres esports, i personalment hi vaig jugar al llarg de la meva infància, i m'ha quedat l'afició ben viva. Tant de bo puguem continuar gaudint de l'esport en directe en el futur immediat, i sobretot del futbol. No m'agradaria acomiadar Messi des del sofà de casa...

6 comentaris:

  1. Uep!, en això no et puc acompanyar, tot i que sempre que em pregunten de quin equip sóc, dic del Barça. De tots els esports, futbol, bàsquet i, ara, també ho diré de l'handbol. 😉

    Nanit, Risto.

    ResponElimina
  2. El Barça és la meva religió, i l'esport la meva addicció. Si mai tens l'oportunitat d'anar a veure un partit al Palau, fes-ho. No te'n penediràs. És dansa amb pilota. D'una plasticitat difícil de superar.

    ResponElimina
  3. La porta és oberta. Laporta té la clau.

    ResponElimina
    Respostes
    1. La clau per tornar a fer un Barça triomfant, espero.

      Elimina
  4. No soc gens habitual en els camps d'esports, sóc més de tele, ho reconec. Però veure l'handbol en directe és una passada. Hi vaig anar un parell de cops i és un esport espectacular, força més que el futbol. Però l'afició és l'afició...

    ResponElimina
    Respostes
    1. I al Palau pots aparcar els dies de partit a les instal·lacions, i en poc més d'una hora i mitja ja ets fora. Tot són avantatges!

      Elimina