"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

diumenge, 25 d’abril del 2021

Sèries: Your Honor.

 












Un altre sèrie nord-americana amb crims, delinqüents, bandes mafioses, jutges, policies bons i policies corruptes, i advocats. 10 capítols que podrien tenir continuïtat segons he llegit per internet, tot i que la història que s'explica en aquests 10 capítols té un desenllaç (que a mi personalment no em va acabar de convèncer). El protagonista principal és el pare d'un jove adolescent que és jutge de professió, i que veurà com la seva vida i els seus principis ètics i professionals es veuen alterats degut a un incident.

La veritat és que la sèrie enganxa força i té molt bon ritme. Potser hi ha alguns girs de guió una mica forçats, i algunes situacions que saps que en la realitat mai es donarien, però malgrat això, en conjunt, una bona sèrie d'aquelles que enganxen i que no s'eternitzen.

8 comentaris:

  1. Amb la quantitat de llibres que se m'acumulen hauré de descansar una temporada de les sèries...

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi cada cop em costa més llegir. No hi ha manera que un llibre m'atrapi i m'enganxi des de fa temps. Em cal topar amb una lectura d'aquestes.

      Elimina
  2. Bryan Cranston em diu si, però segons diuen una trama allargada i que va de més a menys em diu no.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs m'afegeixo a les crítiques. Tant una com l'altra. EN tot cas hi ha escenes molt bones i un nivell de tensió i intriga força mantingut en el temps.

      Elimina
  3. El títol és molt contundent i pel que expliques interessant.

    Petonets, Risto.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Your honor vindria a ser un "sa senyoria" traduït al català.

      Elimina
  4. Sembla una bona proposta. Aquestes sèries que fan ara de temporades de 10 capítols són temptadores. Llàstima que en vam començar una de llarga (bé, amb diverses temporades, perquè també tenen 10 capítols cadascuna), i que aviat ens posen temporades noves de les que tenim pendents, però és una opció a tenir en compte.

    ResponElimina
  5. A mi m'ha passat amb alguna d'aquestes sèries amb diverses temporades, que he anat perdent l'interès a mesura que s'allargaven. Més de 5 temporades les resisteixen bé poques sèries.

    ResponElimina