"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dijous, 27 de maig del 2021

La segona dosi de...?

 

Cua per rebre el 2n vaccí a les portes del Centre Cívic de Ca n'Anglada.
















Avui ha començat la campanya per posar la segona dosi del vaccí contra la Covid dels treballadors esencials de la Generalitat. M'he trobat una llarga cua a l'entrada del centre de vaccinacions massives, al Centre Cívic de Ca n'Anglada, tot i que el ritme de vaccinacions ha estat força ràpid i no he hagut d'esperar més de vint-i-cinc minuts.

En aquesta ocasió als usuaris ens han permès (o ens han obligat) a haver de triar entre el vaccí d'AstraZeneca i el de Pfizer. La primera dosi va ser d'AstraZeneca per a tothom, però arrel d'alguns casos de trombos en algun vaccinat, les autoritats han demanat un document signat pels demandants de conformitat amb que se li administrés la d'AstraZeneca. Jo ho tenia clar ja fa temps, que si rebia la segona havia de ser la mateixa que la primera. I així ho he demanat.

De moment, han passat gairebé 4 hores i no hi ha cap símptoma preocupant. Si estic uns dies sense escriure res, preocupeu-vos. ;-)

7 comentaris:

  1. Doncs jo tinc la primera dosi el proper 3 de juny. Després de dos mesos d'anar d'un cap a l'altra, avui dematí he trobat (per fi) el número de telèfon on m'han donat cita. Pels meus problemes mèdics només en poden posar la Moderna o la Pfizer, no sabré quina fins el moment d'inyectar-me.
    Espero que no tinguis cap símptoma i que, si estas uns dies sense escriure, sigui perquè t'has agafat uns dies per passejar. 😉

    Aferradetes, Risto.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Espero que et puguis vaccinar aviat. Jo no tinc manies especials per un o altre vaccí. Si estan avalats per l'OMS vol dir que han de ser bones. Vaja, dins del que comporta posar-se qualsevol vaccí...
      Ànims.

      Elimina
  2. Respostes
    1. Són les 20 h. del vespre i, de moment, tot va bé. ;-)

      Elimina
  3. Jo encara espero la segona. Crec que em donaran altre cop l'AstraZeneca

    ResponElimina
  4. Com que vaig amb molt retard de posts, a hores d'ara ja podries estar criant malves! Que en el teu cas podria ser ensenyant a petits Minyons, però ja m'entens.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hehe. Doncs avui hauria de ser al meu primer assaig post-confinament, però m'ha sortit un viatge a Bolonya...

      Elimina