"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dissabte, 29 de maig del 2021

Terrassa - Monestir de Montserrat - Terrassa.

 












Ahir em vaig atrevir a pujar a Montserrat i tonar a Terrassa amb la bicicleta de carretera. Ara mateix, no recordo si ho havia arribat a fer mai. Recordo alguna excursió per la muntanya de Montserrat amb la Penya Ègara fa uns 25 anys, però no recordo arribar a dalt del Monestir... I les darreres vegades que havia arribat al Monsetir, havia agafat el tren a Castellbell i el Vilar per tornar a Terrassa per estalviar-me uns quilòmetres. Ahir vaig fer anada i tornada, anant per Rellinars i tornant per Vacarisses i Viladecavalls. Un bon "tute" amb força desnivell. He de reconèixer que vaig acabar força cansat. Però ja està fet. 





4 comentaris:

  1. La darrera vegada que vaig pujar a Montserrat fa uns quaranta-cinc anys, ha plogut força des de llavors!. Segueix sent tan bonica com abans.

    Deus estar fet pols, ara a descansar un poc! 😉

    Bon dissabte, Risto.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Déu n'hi do si ha plogut des d'aleshores. Diria que no ha canviat gaire però el lloc.

      Elimina
  2. Respostes
    1. Haha, al sofà de casa, ara per ara, és la glòria!

      Elimina