"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

diumenge, 6 de novembre del 2022

Nou rècord: dos concerts cancel·lats en dos dissabtes consecutius.

 


Sóc un melòman una mica desgraciat. Ahir havia d'anar a Barcelona a veure el concert dels francesos Dub Inc, pels que feia prop d'un any que havia comprat l'entrada anticipada. I ahir mateix, cap a la tarda em vaig assabentar que el concert s'havia suspès per la indisposició d'algun integrant de la banda. I ahir també van informar que el concert del proper dissabte, a la mateixa sala, del músic serbi Emir Kusturica també s'havia cancel·lat, sense més explicacions... Cal recordar que ja s'havia cancel·lat el concert que havia de fer al Palau de la Música al mes de març per, segons va transcendir, les posicions properes als russos de l'artista. Vaja, que ja són dos cops que em quedo amb les ganes, i no per culpa de la Covid aquesta vegada. No recordo cap ocasió anterior on m'haguessin cancel·lat dos concerts tan seguits. Concerts me n'han cancel·lat uns quants en la meva vida, però així tan seguits, diria que és la primera vegada. I espero que la darrera. Amb les ganes que tenia...

4 comentaris:

  1. He llegit que aquests dies el Manolo Garcia també ha hagut de cancelar els seus concerts.
    Jo tinc entrades per al concert dels 50 anys de la Dharma, per al proper 22 d'abril de 2023. Les vaig comprar gairebé amb un any d'antelació.
    Creuo els dits...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Veig que tu també ets previsor quan hi tens interès... Doncs em miro lo de la Dharma.

      Elimina
  2. Una llàstima però no hi pots fer res.

    Nona tarda, Risto.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Així és Sa Lluna. No ens hi farem mala sang a aquestes alçades de la pel·lícula...

      Elimina