"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dimecres, 17 de juliol del 2024

Sandakan, Borneo, Malàsia.

 


He passat un parell de nits en aquesta ciutat del nord-est de l'estat de Sabah, a Borneo. Una ciutat de pas per anar a veure el refugi d'orangutans de Sepilok, i fer algunes excursions pel riu Kinabatangan. Però no he fet ni una cosa ni l'altra. La primera nit, sopant agradablement a una terrassa a primera línia de mar vaig conèixer dos francesos, el Vincent i el Martin, que hi havien estat recentment i que em van recomanar no anar-hi.

Així que vaig canviar els meus plans i em vaig quedar a la ciutat descansant, llegint, i passant les dues nits entre tertúlies i cerveses a la vora del mar. La ciutat no té gaire per veure, més enllà del mercat i la zona dels pescadors, però les vistes que tenia al mar des de la terrassa del hostel i al restaurant on sopava eren magnífiques i dignes de passar-hi un parell de nits.





Tradicional laksa.







1 comentari:

  1. Unes vistes precioses i aquest niguls acompanyen bé a la lectura.

    Bona tarda, Risto.

    ResponElimina