Aquest proper cap de setmana es celebra a Tàrrega el festival Ska-punk, amb diverses bandes d'ambdós estils. Un dels caps de cartell és el jamaicà Roy Ellis, de 80 anys, que fusiona el reggae i l'ska i que amb 10 anys ja cantava al cor de l'església de Kingston. Amic de Bob Marley i Jimmy Cliff, és dels darrers cantants jamaicans dels inicis del moviment reggae i ska que continuen vius i en actiu.
M'agrada molt el reggae.
ResponEliminaBon vespre, Risto.
*M'han sortit els tres posts junts. :-(
És una música que transmet bones vibres. I normalment porten secció de vents, que m'encanten.
Elimina