"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dimecres, 3 de juny del 2026

El temasso del dimecres. Roy Ellis - "You can't leave now".

 

Aquest proper cap de setmana es celebra a Tàrrega el festival Ska-punk, amb diverses bandes d'ambdós estils. Un dels caps de cartell és el jamaicà Roy Ellis, de 80 anys, que fusiona el reggae i l'ska i que amb 10 anys ja cantava al cor de l'església de Kingston. Amic de Bob Marley i Jimmy Cliff, és dels darrers cantants jamaicans dels inicis del moviment reggae i ska que continuen vius i en actiu.

2 comentaris:

  1. M'agrada molt el reggae.
    Bon vespre, Risto.
    *M'han sortit els tres posts junts. :-(

    ResponElimina
    Respostes
    1. És una música que transmet bones vibres. I normalment porten secció de vents, que m'encanten.

      Elimina