"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dijous, 22 d’agost del 2019

El gest d'humanitat d'un porter de futbol a l'Uruguai.


El passat cap de setmana es va donar una d'aquelles imatges que reconcilien a un amb l'esport del futbol i amb els seus protagonistes principals, els idolatrats jugadors. En un partit de la lliga uruguaiana, al final del partit, va saltar un jove espontani amb síndrome de down, i li va demanar al porter de l'equip visitant, el Peñarol de Montevideo, si li podia llençar un penal, a la qual cosa el porter va accedir. I al vídeo podeu veure el desenllaç...

6 comentaris:

  1. Doncs el paio el tira molt bé el penal, trobo! Em sembla que el portar no fa comèdia, se l'empassa del tot!

    ResponElimina
  2. Hehe, vaig tenir el mateix pensament que has exposat. El xaval fot un llançament imparable i el porter fot una estirada de l'hòstia. Quin crac!

    ResponElimina
  3. Com a porter que sóc, estic convençut que no la para perquè no vol.
    No dic que tiri malament, però va fluixet. Fixeu-vos que l'estirada és lenta, molt lenta, fa un bonic vol de lluïment sense intenció d'aturar la pilota... un professional és molt més ràpid. Ho fa molt bé, la veritat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostres Lluís, doncs no sé que dir-te. Em sembla que està molt ben xutat. Sec i a mitja alçada, molt difícil d'arribar per al porter. I em penso que tampoc es devia esperar aquest xut... no sé, si tu que ets l'expert ho veus tan clar...

      Elimina
  4. Tinc una neboda amb síndrome de down, i estimo especialment aquestes persones. Sempre "carinyoses" i somrients.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No tinc ningú proper amb síndrome de down, però realment em commou la seva positivitat i energia.

      Elimina