"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dilluns, 6 de gener del 2020

Salut i bon any.























Doncs això, que vull desitjar-vos un bon any 2020 a tots els que passeu més o menys sovint per aquest bloc.

Jo per la meva part espero anar fent si fa no fa com fins ara. Amb això ja estaré content. Viatjant, anant a concerts, fent castells, menjant i bevent bé, sortint amb bici o a caminar, anant a la piscina, trobant-me amb la família amb regularitat i en salut, treballant amb la canalla, i per descomptat, reclamant la llibertat del meu país i de tota la gent presa, exiliada o represaliada per l'estat espanyol.

5 comentaris:

  1. Em van bé tots els teus desigs, Risto.
    Tant de bo els puguem assolir.
    Però crec que el 20020 ja no seré en aquesta vall de llàgrimes...

    ResponElimina
  2. Hahahaha, m'ha costat adonar-me'n Xavier!! ;-)

    ResponElimina
  3. Agraeixo els teus desitjos i jo també els subscric. Anar fent com ara ja és un gran què i si a sobre podem aconseguir alguna cosa més o com a mínim tenir com a objectiu l'aconseguir-ho ja ens dona gas per anar fent en el dia a dia.

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'agrada aquella dita de "que me quede como estoy"! Sempre hi ha motius de queixa, però quan veig la gent que pateix per problemes greus, penso que sóc un afortunat. Però també és cert que tendim a l'inconformisme i a no valorar el què tenim.

      Elimina
  4. Doncs a continuar com fins ara, una mica més lliures si pot ser.

    ResponElimina