"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

divendres, 5 de juny del 2020

La mare que els va parir: "somos equipo"...























Ahir apareixia a les xarxes una nova campanya de la PN on pretenia mostrar suport als sanitaris, però que, com la majoria d'accions que emprèn aquest cos repressor de l'estat, els va sortir com el cul, i ha estat motiu d'escarni i de nombroses repliques. Em va agradar especialment aquesta que us comparteixo on algun espavilat va imaginar l'altra cara del dibuix de la campanya, que coincideix amb el que jo, i suposo que moltíssima gent va imaginar al veure el dibuix original.

Mireu que jo m'esforço perquè no neixin sentiments d'odi dins del meu cap, però tinc la sensació que cada any que passa, la tendència és a odiar més. No sé si us passa com a mi, però jo no ho puc evitar. I si encens la tele, escoltes la ràdio, o mires la premsa, acostumo a encendre'm més i més, per la qual cosa arribo a la conclusió que és millor aïllar-me de notícies, tot i que és molt difícil.

6 comentaris:

  1. Es que quan las coses es volen fer entrar amb calçador... no van ! ;)

    ResponElimina
  2. Respostes
    1. El pitjor és que el primer està fet per fer una campanya pública. Lamentable.

      Elimina
  3. No sé si és que ja estem condicionats perquè hem après, a hòsties precisament, com actua la policia, però en veure el dibuix em sembla que molts vam pensar el mateix, sembla que l'estigui arrossegant pel coll com si la detingués. El dibuix revers ho deixa encara més clar. La veritat és que les campanyes per amabilitzar la policia no els surten massa reeixides...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Més els valdria fer una campanya de reeducació de molts dels integrants d'aquest cos, a veure si els humanitzen...

      Elimina