"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

divendres, 23 d’abril del 2021

Per Sant Jordi, llibres i cadires.

 

Aquest Sant Jordi, per no faltar a la tradició, han caigut un parell de llibres. Un, "El fill dels xofer" de Jordi Amat, regal de la meva mare, i l'altre, "Quatre dies de gener" de Jordi Sierra, regal de part d'una castellera de Sant Feliu de LLobregat, la Vanessa, a qui no conec, en una campanya d'intercanvi de llibres i mocadors castellers entre castellers de diferents colles del món casteller, promoguda per la colla dels Castellers de Sant Feliu de LLobregat sota el lema #SantJordinoestoca.

Per acabar de completar les noves adquisicions per Sant Jordi, ahir em vaig autoregalar una cadira-tumbona amb la intenció de sortit en els mesos de calor a la terrassa, i llegir còmodament. Ahir la vaig estrenar mirant el Barça de futbol per la tele i em va satisfer força. A veure amb un llibre entre les mans.

Feliç Diada de Sant Jordi a tothom, i visca Catalunya!

6 comentaris:

  1. Has firat bé, tu!. Ja no et conformes amb un, dos llibres i una cadira-tumbona. Això sí que és tenir la guixa (llombrígol o melic) cap amunt!.

    Bona Diada, Risto. 📖🌹
    Aferradetes.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Haha, no l'havia sentit mai aquest de tenir la guixa cap amunt. M'encanta.
      Bon cap de setmana sa lluna.

      Elimina
  2. Caram, no coneixia aquesta iniciativa en el mon casteller. Una altra senyal que estic més que desconnectat. Aquest el vaig llegir fa anys, no està malament. I quin llibre vas regalar tu?

    ResponElimina